Bosch KGV39X47 rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bosch KGV39X47 rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

TommyC 30-12-2009
Geschreven voor: Bosch KGV39X47 rvs

Ik heb de koelkast nu een maand. Hij is heerlijk ruim. Ik kan duidelijk meer meer kwijt in de breedte dan bij mijn vorige koelkast wat mij verbaast heeft aangezien de buitenmaat niet anders is.

Voor mij zit er een plank te weinig in de koelkast. Boven het flessenrek zou ik een extra plank willen hebben. Je gaat toch geen fles op een fles leggen.

Wat me tegenvalt is:

Het geluid. Het apparaat is redelijk stil maar maakt af en toe een duidelijk hoorbaar knorrend geluid. Niet hard maar het valt op.

De sluiting van de deuren. De magneten in de deuren zijn zwak. Veel zwakker dan in mijn vorige Bosch. Als je de deur dicht gooit in plaats van drukt gaat de deur zeer makkelijk vanzelf weer open en staat dan op een heel klein kiertje wat nauwelijks opvalt met alle gevolgen van dien.